MiKA Helvoirt te gast bij festival Opleidingsorkesten

HAAREN/HELVOIRT – 3 april 2024. Muziekvereniging Sint Gregorius, Haaren, organiseert op zondag 7 april een gejureerd festival voor opleidingsorkesten.

Zeven orkesten uit de regio zijn op de uitnodiging ingegaan. Jongens en meisjes, maar ook dames en heren op ‘gevorderde leeftijd’, die samen graag muziek kunnen die dag gedurende een half uur laten horen wat er in het afgelopen jaar geleerd is. Muziek, op welk instrument dan ook en ongeacht op welk niveau is van groot belang. Als er maar gemusiceerd wordt. Goed voor de geest en de sociale contacten.

Fantastische middag gehad, super gespeeld en het publiek heeft genoten! De doorgeefprijs is gewonnen door De Laatbloeiers van muziekvereniging St. Gregorius uit Haaren. De jury Menno Bats sprak zijn bewondering uit voor alle orkesten voor hun muzikaliteit en enthousiasme! Trots op ons MiKA orkest!